Speaker
&
Tertuliana TV

“Només quan el darrer arbre estigui mort, el darrer riu enverinat, i el darrer peix atrapat, t’adonaràs que no pots menjar diners.”

– Gran Cap Indi Seattle
Xerrades sobre finances, empresa i intel·ligència artificial
Comencem?

Sóc speaker i tertuliana en mitjans de comunicació i esdeveniments corporatius perquè parlo de temes que avui preocupen i ocupen empreses i persones: salut financera, presa de decisions, empresa i intel·ligència artificial aplicada al dia a dia.

L’estrès financer, la incertesa econòmica i la irrupció de la IA a la feina afecten directament el benestar, la concentració i el rendiment dels equips. Cada cop més organitzacions busquen veus que ajudin a entendre el que està passant i com afrontar-ho amb criteri.

Les meves ponències i participacions en mitjans combinen experiència real en empresa, claredat en el missatge i enfocament pràctic, aportant context i reflexió en un entorn econòmic i tecnològic en canvi constant.

Elisa Martínez durante la ponencia

El cervell només aprèn quan s'emociona

A més d’impartir ponències a empreses públiques i privades, sóc conferenciant del Conference Office del Grup Planeta, tant a nivell nacional com a Llatinoamèrica.

Durant anys he demostrat que és possible aprendre sobre temes complexos —com les finances, la presa de decisions o la intel·ligència artificial— d’una manera clara, dinàmica i propera. Quan les persones entenen i s’impliquen, l’aprenentatge passa de debò.

Això és el que faig com a conferenciant: transformar conceptes que a priori poden semblar densos en experiències que activen el públic, mantenen l’atenció i generen aprenentatge real, sense que gairebé no se n’adonin.

Tertuliana de Televisió

Sóc col·laboradora i tertuliana habitual de diversos programes de televisió que s’emeten en directe com a experta en finances i economia.

En tots aprofundeixo en les notícies econòmiques d’actualitat.

Tertuliana de Televisión Elisa Martínez Benito